スカイ・フェレイラのMJの思い出

歌手のスカイ・フェレイラは、彼女の祖母がマイケル・ジャクソンのヘアスタイリストとして働いていて、マイケルとは家族ぐるみの付き合いがある中で育った。その彼女が思い出話をしている。

21歳になる彼女は、幼い頃マイケルと近しくしていて、彼や彼の3人の子供たちと度々過ごしていたことを明かしている。

ガーディアン紙に明かしたところによると、彼女は彼のために歌うこともあり、彼の自宅で誕生日を祝ったこともあるという。

「彼女(祖母)はどこでも彼と一緒に行きました。だから、私はいつも彼と子供たちのそばにいたんです。誕生日パーティーもしました。彼のためにゴスペルを歌いました。彼は私の師匠のようなものでした。私は彼の影響を受けましたが、それはポップ・スターのマイケル・ジャクソンではなく、友達としてでした」。

2009年のマイケルの死についてはショックを受けたとして、こう付け加えた。

「何もかもが止まってしまったようでした。人の死を経験したのは初めてでした。でも時々、何かの拍子に彼のことを思い出すんです。そうすると気持ちが晴れるんですよ」。

skyferreira.jpg ■Sky Ferreira’s Memories Of Michael

Singer Sky Ferreira grew up as a close family friend of Michael’s when her grandmother worked as his hair stylist. She speaks here of her memories.

The 21 year old has revealed she was close to Michael when she was a youngster, and often spent time with him and his three children.

Sky reveals she sometimes sang to him and even celebrated birthdays at his home, telling Britain’s The Guardian,

“She (my grandmother) went everywhere with him, so I was always around him and his kids. I had birthdays there, I sang gospel music for him – he was kind of my mentor, so he influenced me, but more as a friend than as Michael Jackson, the pop star.”

She goes on to admit she was devastated by Michael’s death in 2009, adding,

“Everything just kinda stopped, it was the first death I’d ever experienced. But sometimes something will remind me of him and I feel a lot better.”

You can read more here.

Source: abc15.com & MJWN
関連記事
Google検索

Google

WWW検索 ブログ内検索

プロフィール

MJJFANCLUB.JP

Author:MJJFANCLUB.JP
* このブログはマイケル・ジャクソンのNewsブログです。
EmailAddress:
info.mjjfanclub.jp*gmail.com
の*を@に変えてください。

お知らせ

マイケル・ジャクソン「ONE」、チケット ON SALE NOW!!!
Man in the Music-スパイク・リー監督推薦図書
MJJFC.JPフェイスブック (TV情報 etc.)
カレンダー
最新記事
カテゴリ
リンク
文字サイズ変更ボタン
文字を大きくする 文字を規定のサイズに戻す 文字を小さくする
モバイルはこちらから
QR
カウンター
月別アーカイブ