MJの死を聞いたセリーヌ・ディオンのショック

歌手のセリーヌ・ディオンは、2009年にマイケル・ジャクソンの死を聞かされた時ショックを受けた。彼女はラスベガス公演の後にマイケルと過ごしていた。そして、最後に会った時、このアイコンに死が迫っているとは考えもしなかったと明かした。

「マイケルがショーを見に来てくれるなんて信じられなかった。とても、とても・・・うれしかった。素晴らしかった。彼は素晴らしかったわ。

彼はショー(This Is It)の準備をしていました。ショーに取り組んでいたんです。多分、皆さんあの映画(This Is It)をご覧になりましたよね。残念ながら、あれが私たちが最後に見た彼だったんです。

私たちほとんど全員が、彼は具合が悪く弱っていたと思っていたと思うんです。あの映画を見たとき私はショックを受け、彼が亡くなってしまったことにとてもがっかりしました。彼はシャープだったどころか、彼は最高の状態だったのだから」

mj28.jpeg ■ Dion Was Shocked To Hear About MJ's Death
(26-4-2013) Singer Celine Dion was shocked to hear about Michael Jackson's death back in 2009. She spent time with Michael after one of her performances in Las Vegas and confesses she would never have guessed the icon was near death when they met for the last time:

"I just couldn't believe Michael Jackson came to see the show. I was very, very... proud. It was amazing. He was amazing.

He was getting ready for the show [This Is It] and all that and working on it and you... probably all saw the movie [This Is It] - unfortunately that's the last piece of him that we saw.

I think most of us thought that he was very sick and weak and all that, and when I saw the movie I was shocked and very disappointed that he was gone because I thought he was more than sharp, he was (in) top shape."


Source: MJFC / Contactmusic
関連記事
Google検索

Google

WWW検索 ブログ内検索

プロフィール

MJJFANCLUB.JP

Author:MJJFANCLUB.JP
* このブログはマイケル・ジャクソンのNewsブログです。
EmailAddress:
info.mjjfanclub.jp*gmail.com
の*を@に変えてください。

お知らせ

マイケル・ジャクソン「ONE」、チケット ON SALE NOW!!!
Man in the Music-スパイク・リー監督推薦図書
MJJFC.JPフェイスブック (TV情報 etc.)
カレンダー
最新記事
カテゴリ
リンク
文字サイズ変更ボタン
文字を大きくする 文字を規定のサイズに戻す 文字を小さくする
モバイルはこちらから
QR
カウンター
月別アーカイブ