ペプシとBAD

ペプシが「Live for New」キャンペーンでマイケル・ジャクソンのアルバム「BAD」25周年を祝うにあたり、Looslidesign.comに協力を求め、MTVミュージック・アワードやアメリカン・ミュージック・アワードを中心とする限定版パッケージや屋外広告用のイラスト作品を作成した。

クリエイティブ・ブリーフ(広告主から製作者への注文書のようなもの)では、その時々で夢中になったエネルギーや興奮を捉えるようにとの指示が出されている。過去や未来を考えることなく単純に人生を最高に楽しめる瞬間。Looslidesign.comは、マイケルをセンターに据えた鮮やかな色と形でこの「瞬間」を実現した。

詳細はこちらをクリック。

pepsi_can1.jpg

■ Pepsi & ‘Bad’
Monday, July 2nd 2012

Looslidesign.com were asked to help Pepsi commemorate the 25th anniversary of Michael ’s ‘Bad’ album through their Live for Now campaign. They created custom illustration work for limited edition packaging and outdoor advertising to be centred around the MTV Music Awards and the American Music Awards.

The creative brief asked them to capture the energy and excitement of being caught up in the moment. Those moments in life where you simply can enjoy life to it’s fullest without thinking about the past or the future. They brought this “moment” to life through vivid colours & shapes with Michael at the centre of it all.

For more information, please click here

Source: MJWN, with thanks as always to Paul.
関連記事
Google検索

Google

WWW検索 ブログ内検索

プロフィール

MJJFANCLUB.JP

Author:MJJFANCLUB.JP
* このブログはマイケル・ジャクソンのNewsブログです。
EmailAddress:
info.mjjfanclub.jp*gmail.com
の*を@に変えてください。

お知らせ

マイケル・ジャクソン「ONE」、チケット ON SALE NOW!!!
Man in the Music-スパイク・リー監督推薦図書
MJJFC.JPフェイスブック (TV情報 etc.)
カレンダー
最新記事
カテゴリ
リンク
文字サイズ変更ボタン
文字を大きくする 文字を規定のサイズに戻す 文字を小さくする
モバイルはこちらから
QR
カウンター
WHAT ABOUT US
月別アーカイブ