ビヨンセ、MJの追悼メッセージを発表

ビヨンセが自身の公式サイトにマイケル・ジャクソンへのトリビュート・レターを発表した。

トリビュート・レターの中でビヨンセは、彼女の最初のプロデューサーが、「Who's Loving You」を彼女に何度も繰り返し歌わせたと記している。

「プロデューサーが私に学ばせたかったのは彼のソウルでした。彼のソウルが誰の耳にも聞こえたのです。そして彼は愛を経験したことのない小さな子供でしたが、彼は器を持っていました。なんにせよ、彼は大人よりも感情に訴えることができたのです。それはありのままの、ピュアなものでした。それは彼がなし得たもの、それが彼の魅力でした。それは神様からの贈り物です。

マイケルは私にテクニックを忘れるよう教えてくれました。身についたものを忘れろ、ばかばかしいと感じたら直感のままに、他のことは放っておけ、と。

マイケル・ジャクソンは私を変えてくれました。そして、私というアーティストになる手助けをしてくれました。ありがとう、マイケル。

Love Always,

B 」

■ Beyonce Pays Tribute To MJ
(27-6-2012) Singer Beyonce (30) published a tribute letter to Michael Jackson on her official website.

In the letter she writes that her first producer would make her listen to 'Who's Loving You' on repeat for hours:

"What he wanted me to learn was his soul. You could hear his soul. And he was a little kid who hadn't experienced love but he was a vessel. For whatever reason her could evoke more emotional than an adult. It was so raw and pure. It was these things that he did that was just swag. It's something that's God given.

Michael taught me sometimes you just have to forget technique, forget what you have on. If you feel silly, you just have to go from the gut. Let it go.

Michael Jackson changed me and helped me become the artist that I am - Thank you Michael.

Love Always,

B"


Source: MJFC / Vulture / monsterandcritics.com
関連記事
Google検索

Google

WWW検索 ブログ内検索

プロフィール

MJJFANCLUB.JP

Author:MJJFANCLUB.JP
* このブログはマイケル・ジャクソンのNewsブログです。
EmailAddress:
info.mjjfanclub.jp*gmail.com
の*を@に変えてください。

お知らせ

マイケル・ジャクソン「ONE」、チケット ON SALE NOW!!!
Man in the Music-スパイク・リー監督推薦図書
MJJFC.JPフェイスブック (TV情報 etc.)
カレンダー
最新記事
カテゴリ
リンク
文字サイズ変更ボタン
文字を大きくする 文字を規定のサイズに戻す 文字を小さくする
モバイルはこちらから
QR
カウンター
WHAT ABOUT US
月別アーカイブ