クリス・ブラウン: MJのために頑張りたい

Fuse TVのインタビューで歌手クリス・ブラウンが彼のアイドル、マイケル・ジャクソンについて再び語っている。

MJのためのパフォーマンスについて:
「多分、僕のキャリアで最高の瞬間だね。彼のためにパフォーマンスする機会に恵まれたんだから。みんなあのパフォーマンスを気に入ってくれた。僕はバックステージに行って彼に会ったよ。彼は僕の母に挨拶してくれた。彼は礼儀正しかったよ。僕の人生で最高の時間だったね」

MJとのコラボレーションについて:
「僕と彼は関係者を通じて数え切れないくらい話をした。僕らはレコードのことで仕事をしていたし、その他のことでも仕事をしていたんだ。だけど神の思し召しは違っていたんだ」

MJの足跡をたどることについて:
「僕のレガシーはマイケル・ジャクソンのものではなく、ただ僕のものだ・・・僕はMJのために頑張りたい。そっくり真似することに努力したくはない。僕はそういうものが嫌いだから。コピーにはなりたくないんだよ」

■ Chris Brown Wants To Make MJ Proud
(19-6-2012) In an interview to Fuse TV singer Chris Brown is once again talking about his idol Michael Jackson:

On performing for MJ: "That was probably one of the greatest moments in my career ’cause I got a chance to perform for him. People loved the performance. I went backstage and met him. He said hi to my mom. He was respectful. It was just one of those great times in my life."

On a collaboration with MJ: "Me and him had talked countless times through our people. We were working on records and we were working on some stuff. But God has other plans."

On following in MJ’s footsteps: "My legacy is not to be Michael Jackson, but to just be me. … I want to make him proud. I don’t want to make it an effort to copy because I hate clones, so I don’t want to be a clone."

Source: MJFC / The Urban Daily
関連記事
Google検索

Google

WWW検索 ブログ内検索

プロフィール

MJJFANCLUB.JP

Author:MJJFANCLUB.JP
* このブログはマイケル・ジャクソンのNewsブログです。
EmailAddress:
info.mjjfanclub.jp*gmail.com
の*を@に変えてください。

お知らせ

マイケル・ジャクソン「ONE」、チケット ON SALE NOW!!!
Man in the Music-スパイク・リー監督推薦図書
MJJFC.JPフェイスブック (TV情報 etc.)
カレンダー
最新記事
カテゴリ
リンク
文字サイズ変更ボタン
文字を大きくする 文字を規定のサイズに戻す 文字を小さくする
モバイルはこちらから
QR
カウンター
月別アーカイブ