フランク・ディレオ:MJエステート共同執行人ジョン・ブランカの話

「私は20年以上もの間、フランク・ディレオとお付き合いさせていただくという機会に恵まれました。彼は音楽ビジネスの偉大なベテランの一人というだけでなく、私を含め人生において彼と知り合えた幸運な者たちにとって最愛の友人でした。彼はユニークな人でした。彼は個性的な人でした。彼は独創的な人でした。私たちは彼を愛していました。そして私たちは彼を恋しく思うでしょう。私たちの心は彼の家族とともにあります」

フランクの奥様リンダ、ご子息のドミニク、ご息女のベリンダ、お孫さんたち、その他ご家族の皆様、そして彼が愛した皆様が早く元気になられますよう心からお祈りいたします。

Branca-MJ-Dileo-web_1.jpg

Said John Branca, Co-Executor of the Michael Jackson Estate: "I had the privilege of knowing Frank Dileo for more than two decades. He was not only one of the great veterans of the music business, he was a beloved friend to me and all who were lucky enough to have had him in their lives. He was one of a kind. He was a character. He was an original. We loved him, and we will miss him. Our hearts are with his family."

Our thoughts and prayers are with Frank’s wife, Linda, his son Dominic, his daughter, Belinda, his grandchildren and all of his extended family and loved ones.

ソース:www.michaeljackson.com
関連記事
Google検索

Google

WWW検索 ブログ内検索

プロフィール

MJJFANCLUB.JP

Author:MJJFANCLUB.JP
* このブログはマイケル・ジャクソンのNewsブログです。
EmailAddress:
info.mjjfanclub.jp*gmail.com
の*を@に変えてください。

お知らせ

マイケル・ジャクソン「ONE」、チケット ON SALE NOW!!!
Man in the Music-スパイク・リー監督推薦図書
MJJFC.JPフェイスブック (TV情報 etc.)
カレンダー
最新記事
カテゴリ
リンク
文字サイズ変更ボタン
文字を大きくする 文字を規定のサイズに戻す 文字を小さくする
モバイルはこちらから
QR
カウンター
WHAT ABOUT US
月別アーカイブ